Skip to content
Path 3

Diety

Diety

Dieta odchudzająca, dla osób, które nie jedzą ryb, ale lubią mięso. Menu jest zbliżone do wegetariańskiego, jednak kilka razy w tygodniu występują w nim dania mięsne. Dieta została dodatkowo wzbogacona o produkty zawierające kwasy omega 3.

1200 kcal

1500 kcal

2000 kcal

2500 kcal

Posiłki przygotowywane są z takich produktów, aby ładunek glikemiczny dania był jak najniższy. Odpowiednie proporcje kwasów omega 3 do omega 6 zapobiegają zmianom miażdżycowym i skutecznie obniżają poziom trójglicerydów. Odpowiednio dobrany udział błonnika pokarmowego skutecznie wspomaga pracę układu trawiennego i wydalniczego, co skutecznie przyspiesza metabolizm i wchłanianie wartościowych składników z diety, dodatkowo obniża poziom trójglicerydów, cukru i reguluje ciśnienie krwi. Program dedykowany osobom cierpiącym z powodu zatrzymywania wody w organizmie i cierpiącym z powodu obrzęków – skutecznie walczy z cellulitem.

no fish-webp

Rozkład makroskładników
Białko: 15%-20%
Węglowodany: 50%-60%
Tłuszcze: 25%-30%

Dla kogo dieta NO FISH?

Nie masz czasu na gotowanie w domu
Chcesz schudnąć
Nie jesz ryb
Chcesz się regularnie odżywiać

Przykładowy jadłospis diety NO FISH:

Śniadanie: Naleśniki ze szpinakiem i ricottą

Przekąska: Raffaello z superfoods

Obiad: Zapiekanka jaglana z piersią kurczaka, groszkiem, fasolą, oliwkami, cukinią i pomidorami

Podwieczorek: Sałatka z melonem, serem blue, rukolą, orzechami włoskimi i malinowym dipem

Kolacja: Zupa z pieczonej papryki z cieciorką

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

tel. 509 983 362

(nie obsługuje SMS-ów)

Czynne pn-pt 7-17, sob 8-12

e-mail: kontakt@wiewiorbox.pl